Friday, December 14, 2012

lama...

makk aii,lamanya tak menaip kat blog nie...(ceh mcm laa aku rajin sgt update blog kan)

hehehe,naper org tulis blog eh?huem klu tanya aku napa aku tulis blog,aku cakap sebab tangan gatal nak menaip,bukan apa pon..tapi klu org len mesti nak blog diorg org len baca kan,tapi aku x der laa nak soh org baca pon,dah tentu pos sumer menda mengarut2..sapa nak visit kan..huhu

k,laa sebenarnya saya jek nak gitaw ritu daah ah konvo pon,dah kerja ajaa,tapi kerja cikai2 ajaa laa,belom pon kerja bagus2 pon lae..huk huk huk..rasa mcm x sabar nak bergelar sebagai auditor,gaji beso..tapi kena laa bersedia dengan kerja yang cukup manyak kan..haigoo...letey sungguh bla memikirkan pasal kerja

huem disebabkan sekarang kerja aku cikai,gaji cikai,komitment aku pada kerja nie pon agak cikai laa..

hehhe....


tapi tue laa,insyaalllah bla dah kerja btoi2 kerja nnti,aku akan bagi komitmen sepenuhnya pada kerja aku nnt..

dah malas nak pk pasal percintaaan..(baru pas putus centa nie.)

sob sob sob.....


sedeyy btoi laaa..kenapa diri ini dipermainkan oleh seorg makhluk tuhan bernama lelaki...huarghh...

No comments:

Post a Comment