Tuesday, January 5, 2010

yes esok dah setat kelas

tadi kp dah tampal senarai nama dak2 baru kelas mana...ala2 aku kelas E mid kelas D,tapi x syok laa plak coz x sma kelas laa plak..hurm tetiber heidi suggest kan tkar suker smer sker jerk ngan lyn n ainun,coz diorang nak kelas E..so,aku ngan kak sara tukar laa kelas D,ala laepon nanti kiter akan reg sendri2 laa jugak kan...huhuhu...tapi sok kena laa bangun awal laa,terpaksa laa kan nak wat camna kan..tapi x per,aku akan lebey bersemangat untok belajar untok degree,nak kijer bagus2 pastu gaji mahal2 n then boley tolong balik mereka2 yg banyak berjasa pada aku,hurm x terkira laa ramainya kan.....tapi walau mcm ana pon jantung aku still dup dap dup dap lae,risau jugak dengan suasana degree nie nanti memang kompem x sama ngan suasana diploma yang lec still spoon feed kan bebudak,manual pon dia kasik,tapi kat sini x taw laa mcm ana kan,manual entah kasi entah tidak..tapi x per laa klu diorang x kasi manual aku ingat boley mintak jerk ngan  bebudak segamat kan..ala2 ramai kengkawan aku kat segamat laa kan...huhuhu...tapi bagus jugak klu ramai kawan kat cawangan laen nie,boley tukar idea banyak2 kan....huhu......tapi walau mcm ana pon aku still x sabar untuk menanti hari esoknya untuk setat pembelajaran pertama untuk degree bermula dengan subjek CRG 520,huhu,tue pon klu aku masuk kelas D laa klu besok aku masuk kelas E maknya aku akan setat dengan pembelajaran CRG 520 jugak cmer kelas jerk yang berbeda..huhuhu...wokey laa dari meleret2 aku bercerita baik aku stop sekarang kerana aku nie memang jenis yang suker bercerita,nak dijadikan cerita biler aku jumper mid balik selepas sebulan bercuti bnyk menda aku bercerita kat dia smpi dia dah naik kematu dah telinga dia mendengar nya...ish nie melalut lae aku nie..aper2 ajer laa kan,asalkan aku bahagia kan....huhu

2 comments: